Hanne Kloosterboer
Hanne Kloosterboer

Hanne studeerde Communicatie- en Informatiewetenschappen en voltooide de Master Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht. Ze is een ervaren communicatieprofessional, met speciale interesse en ervaring in social media. Zij deed verschillende opdrachten bij Rabobank en ABN AMRO en is sinds 2019 de social media specialist van Tekst 2000 / B1. Zij heeft veel ervaring met tekst en design, offline en web-based. Verder zorgt zij voor de maandelijkse nieuwsbrief.

3 tips van onze klanten voor verrassende online content [deel II]

3 tips van onze klanten voor verrassende online content [deel I]

Kan jouw buurman deze blog lezen?

8 educatieve podcast-tips voor de zomervakantie

Hoe corona het onderwijs vernieuwt

9 tips om als team een deadline te halen

Is praten met slimme speakers wel zo slim?

5 valkuilen van een contenttraject – en hoe je voorkomt dat je erin valt

Klimaatles op school: een goed idee voor 2020?

De opkomst van adaptieve oefensoftware – en 4 andere trends uit de contentbranche